ستاره استقلال به بیمارستان رفت

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :18500
1404/02/28
41916

ستاره استقلال به بیمارستان رفت

ستاره استقلال به بیمارستان رفت

به گزارش صد آنلاین، حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال، مدتی است به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان جم تهران بستری شده است و این روزها تحت درمان قرار دارد.

شب گذشته به همین دلیل سید حسین حسینی کاپیتان استقلال با حضور در بیمارستان از پیشکسوت این تیم عیادت و برای او آرزوی سلامتی کرد./ خبر ورزشی