خبرورزشی‌گردی| هواداران استقلال می‌گفتند فقط تو برگرد، ما قهرمانی هم نمی‌خواهیم!

دسته بندی : اخبار فوتبال کد خبر :29349
1405/03/25
2532

خبرورزشی‌گردی| هواداران استقلال می‌گفتند فقط تو برگرد، ما قهرمانی هم نمی‌خواهیم!

خبرورزشی‌گردی| هواداران استقلال می‌گفتند فقط تو برگرد، ما قهرمانی هم نمی‌خواهیم!

پس از داستان کناره‌گیری جمعی مدیرعامل و هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در اردیبهشت سال ۱۳۸۹، ستاره اقبال دوباره به علی فتح‌الله‌زاده چشمک زد و این مدیر باسابقه در نیمه دوم خرداد ماه سال ۸۹ بار دیگر سرپرستی باشگاه استقلال را بر عهده گرفت.

حاجی فتح‌الله ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ و در اولین روزهای احراز سمت فوق مصاحبه جذابی انجام داد که بد نیست به چکیده حرف‌هایش دوباره نگاه کنیم:

  • بعضی بازیکنانی که در انتهای لیگ نهم از استقلال جدا شده‌اند را می‌توان دوباره برگرداند.
  • قبل از این‌که حکم بگیرم، هواداران استقلال هرجا که مرا می‌دیدند فقط می‌گفتند حاجی به استقلال برگرد. آن‌ها صرفا خواهان بازگشتم بودند و حرفی از قهرمانی نمی‌زدند.
  • طرفداران استقلال به من می‌گفتند حاج آقا ما قهرمانی نمی‌خواهیم بلکه فقط بازگشت تو به استقلال را می‌خواهیم. حالا که برگشته‌ام اما امیدوارم با برنامه چندساله بتوانم کسب موفقیت کنیم.
  • در دوره قبلی مدیریتم از چک‌های شخصی خودم برای عقد قرارداد با بازیکنان استقلال استفاده کردم و این ریسک را به خاطر هواداران به جان خریدم. مطمئن باشید دوباره هم این کار را تکرار می‌کنم و با دسته چک شخصی برای استقلال بازیکن می‌خرم.

بیشتر بخوانید: برایم بلیت بگیرید، آماده‌ام سرمربی استقلال شوم/ سرمربی اروپایی در انتظار ok همسر!

خبرورزشی‌گردی| هواداران استقلال می‌گفتند فقط تو برگرد، ما قهرمانی هم نمی‌خواهیم!