مهدی طارمی: بدشانس بودیم وگرنه پیروز می‌شدیم/ کسی از ما چنین انتظاری نداشت/ اگر تجربه بازی بین‌المللی داشتیم... +ویدیو

دسته بندی : اخبار فوتبال کد خبر :29486
1405/04/01
409

مهدی طارمی: بدشانس بودیم وگرنه پیروز می‌شدیم/ کسی از ما چنین انتظاری نداشت/ اگر تجربه بازی بین‌المللی داشتیم... +ویدیو

مهدی طارمی: بدشانس بودیم وگرنه پیروز می‌شدیم/ کسی از ما چنین انتظاری نداشت/ اگر تجربه بازی بین‌المللی داشتیم... +ویدیو

مهدی طارمی بعد از پایان بازی با بلژیک در گفت‌وگویی کوتاه صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

  • بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم می‌توانستیم ببریم.
  • کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت.
  • گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم.

این ویدیو را هم ببینید: بیرانوند پس از آچمز کردن بلژیک: امیدوارم با تمرکز بیشتر صعود کنیم