به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ محمدرضا حضرتپور پس از پایان دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه، ضمن تمجید از عملکرد حریف، تاکید کرد که هر دو تیم نمایشی باکیفیت و درخور سطح بالای رقابتهای لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۶ ارائه دادند.
لیبروی باتجربه تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی این مسابقه اظهار کرد که فرانسه یکی از قدرتمندترین تیمهای حال حاضر جهان است و در این دیدار نیز عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت. او در ابتدای صحبتهایش از عملکرد بازیکنان فرانسه تقدیر کرد و این مسابقه را یکی از دیدارهای باکیفیت مرحله مقدماتی دانست.
حضرتپور در ادامه به تلاش بازیکنان ایران اشاره کرد و گفت ملیپوشان کشورمان تا آخرین امتیاز برای کسب نتیجه مطلوب جنگیدند و با تمام توان در زمین حاضر شدند. او معتقد است بازیکنان ایران در طول مسابقه روحیه جنگندگی خود را حفظ کردند و هیچگاه از تلاش برای بازگشت به بازی دست نکشیدند.
این بازیکن همچنین درباره شرایط مسابقه توضیح داد که فرانسه از امتیاز میزبانی بهره میبرد و شرایط آبوهوایی نیز تا حدودی بر روند بازی تاثیرگذار بود، اما تاکید کرد این مسئله نمیتواند بهانهای برای نتیجه مسابقه باشد؛ چرا که هر دو تیم در شرایط یکسانی به میدان رفته بودند.
حضرتپور با اشاره به تعهد و تلاش بازیکنان ایران اظهار داشت که تیم ملی تا آخرین لحظه برای کسب امتیاز جنگید و هیچ بازیکنی در زمین کمفروشی نکرد. او عملکرد همتیمیهایش را شایسته تقدیر دانست و تاکید کرد بازیکنان تمام توان خود را در اختیار تیم قرار دادند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران در بخش پایانی صحبتهای خود به نکته جالبی اشاره کرد و گفت گاهی کیفیت مسابقات به اندازهای بالاست که شکست یکی از دو تیم چندان عادلانه به نظر نمیرسد. او با لحنی صمیمانه عنوان کرد که ای کاش در والیبال نیز مانند برخی رشتهها نتیجه مساوی وجود داشت تا در دیدارهایی با این سطح از کیفیت، هر دو تیم بتوانند از عملکرد خود بهرهمند شوند.
اظهارات حضرتپور بازتابی از رقابت نزدیک و فشرده ایران و فرانسه بود؛ مسابقهای که با وجود نتیجه نهایی، نمایش فنی و سطح کیفی بالای دو تیم مورد توجه کارشناسان و علاقهمندان والیبال قرار گرفت.
- نویسنده : وحید فغانی