شمشیربازی سابر ایران با شکست ۴۵ بر ۳۳ حذف شد

دسته بندی : اخبار روز کد خبر :29506
1405/04/01
734

شمشیربازی سابر ایران با شکست ۴۵ بر ۳۳ حذف شد

شمشیربازی سابر ایران با شکست ۴۵ بر ۳۳ حذف شد
شمشیربازی سابر ایران در نخستین مسابقه خود در قهرمانی آسیا برابر قزاقستان با نتیجه ۴۵ بر ۳۳ شکست خورد. این باخت موجب شد یکی از مدعیان سنتی قاره از رقابت برای مدال کنار برود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی دهلی هند برگزار می‌شود، در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان با نتیجه ۴۵ بر ۳۳ شکست خورد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ملی‌پوشان ایران طی سال‌های اخیر همواره در جمع مدعیان اصلی قاره قرار داشته‌اند و امید زیادی برای کسب مدال در این دوره از مسابقات وجود داشت. با این حال عملکرد برتر قزاقستان باعث شد مسیر تیم ایران در جدول اصلی خیلی زود متوقف شود.

با حذف از مرحله نخست، تیم شمشیربازی سابر ایران شانس حضور در جمع مدال‌آوران را از دست داد و اکنون باید در مسابقات تعیین جایگاه برای کسب رتبه‌های نهم تا شانزدهم به میدان برود.

هدایت تیم ملی بر عهده محمد رهبری است و علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی، طاها کارگرپور و نیما آقایی ترکیب ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. کادر فنی امیدوار است در ادامه مسابقات، شمشیربازی سابر ایران بتواند جایگاه بهتری در رده‌بندی نهایی به دست آورد.

  • نویسنده : محمد مهدی فغانی
به اشتراک بگذارید :
https://www.ipna.ir/?p=1111806